Flawless

Flawless
Unlike The Heaven Above Flawless We Are Not

Sunday, October 5, 2014

7 Rahsia Kenapa Shaklee Collagen Powder Paling Mantap

Bismillahirrahmanirrahim,

Ramai diantara kita yang bakal menaiki jinjang pelamin menjelang akhir tahun ini.  Masa semakin berlalu dan bulan oktober ini sudah hampir tamat minggu pertamanya.  Begitulah pantasnya masa meninggalkan kita, tahu-tahu nanti bakal pengantin sudah nak naik pelamin esok hari sahaja!

Jika ada yang ingin menyambut hari berbahagia ni dengan kulit wajah idaman yang flawless, maka hari ini masih belum terlewat lagi untuk memberikan peluang kepada wajah anda untuk merawat dan mempercantikkan kulitnya.  Saya tidak menjanjikan sesuatu yang luar biasa atau flawless tetapi InsyaAllah Shaklee Collagen Powder dapat membantu memperbaiki penampilan anda dihari yang bahagia tersebut walaupun unflawlessly tapi pasti lebih cantik dan menawan.

Hari ini saya nak memberitahu anda 7 Rahsia  Kenapa Shaklee Collagen Powder Paling Mantap:

1.  Sumber Shaklee Collagen Powder diperbuat dari sisik ikan merah laut dalam.  Apa bezanya dengan collagen dari bahan hidupan laut yang lain? Collagen dari haiwan yang hidup dilaut dalam sebenarnya lebih tahan lasak dan lebih anjal, oleh itu anda akan dapat rasai kehebatan yang terkandung dalam Shaklee Collagen Powder  ini apabila  kulit anda lebih anjal dan tahan lasak setelah anda menggunakannya.

2.  Ia mengandungi Lactobacillus.  Pernah dengarkan benda ni kan?  Ye ini bakteria baik yang terdapat dalam minuman kultur seperti vitagen, sustagen dan sebagainya.  Ia baik untuk kesihatan usus anda.  Apa kena-mengena dengan kulit wajah?  Saya pun tanya soalan yang sama.  Kata doktor saya kalau usus tak sihat macam mana nak serap khasiat dari collagen?

3.  Ia mengandungi Pfaffia iaitu suatu bahan diambil dari akar tumbuhan yang boleh merawat masalah rambut gugur.  Jadi kalau anda ada masalah rambut gugur, pfaffia berkerjasama dengan collagen untuk memperkuatkan akar rambut sementara ia menghalang rambut dari gugur.

4.  Ia mengandungi ekstrak Camelia Japonica.  Ia  mengandungi Isoflavine iaitu protin tumbuhan yang menyerupai hormon estrogen wanita yang bertindak menjadikan kulit lebih halus.

5.  Ia mengandungi vitamin C.  Ramai yang dah tahu khasiat vitamin C untuk kulit iaitu ia menjadikan kulit lebih tahan lasak kepada sumber-sumber alahan, mengecutkan jerawat dan menjadikan wakah anda awet muda.

6.  Ia mengandungi vitamin B.  Vitamin B mempunyai kebaikan anti-stress yang baik.  Apa kaitannya?  Pernah lihat apa yang terjadi kepada wajah orang yang stress?  Ya, stress juga boleh memberi kesan kepada kesihatan kulit wajah.  Vitamin B membantu anda mengurangkan stress akibat tekanan tugas di pejabat mahu pun rumahtangga.

7.  Ia mengandungi ekstrak kerang-kerangan.  Ekstrak kerang-kerangan amat kaya dengan glucosamine yang bertindak menambah cairan sendi yang merupakan agen pelincir kepada tubuh badan kita.  Ia bekerja dengan collagen yang memperkuatkan tulang rawan dipermukaan sendi bagi mengembalikan kesihatan sendi.

Jadi saya dah dedahkan 7 rahsia Shaklee Collagen Powder.  Sekarang anda tahu Shaklee Collagen Powder bukan sahaja yang terbaik untuk kecantikan kulit wajah anda semata-mata bahkan ia boleh menjadi sumber pemakanan kesihatan untuk seluruh tubuh anda.

Jangan bimbang saya akan dapatkan nasihat dari doktor untuk memberi anda kaedah terbaik pengambilan yang bersesuaian dengan anda.

Ada lagi satu rahsia yang saya nak berikan kepada anda.  Dalam satu kotak Shaklee Collagen Powder ada 15 sachet untuk bekalan selama 15 hari hingga sebulan bergantung kepada keperluan kulit anda.



Harga jualannya ialah RM 298   ,  Syyyy.....saya ada harga istimewa untuk anda!

Whatsapp/SMS saya di 012-474 3370...

Ok.... bye...wasallam.






No comments:

Post a Comment